sju

är det inte härligt när man kan vakna av sig själv klockan 7 en lördag?

har varit gräsänka inatt. Han har varit på studiebesök i egenskap av handledare och tittat till sin student och trollet har umgåtts med farmor och farfar så länge. natten spenderades där så jag blev ensamen.

men jag har ju att göra så ensamhet efterfrågas. satt med min uppsats igår och försökte skriva ner lite. tänker att jag fortsätter en stund till nu på morgonen när jag ändå är pigg och vaken.

klockan 10 är det gym på schemat. behöver komma iväg och speciellt till gymmet som jag inte varit speciellt mkt i sen jag började träna igen. konstigt nog. annars är gym en favorit.

får se när familjen återvänder hem i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0