hospital

vilket härligt väder vi hade igår. satt ute på balkongen och läste. synd bara att vi har både en skola och en förskola utanför oss som väsnas så. när så de gick på lunch kom en av grannarna hem och spelade musik på högvolym och än värre sjöng med! det är inte lätt att studera då.

efter lunch hade jag tid på sjukhuset för att följa upp mina tester. fick gå därifrån efter en rad nya tester och konstiga undersökningsmetoder som innebar att ha ett kolsvart cyklop på sig, skaka på huvudet, blunda och hålla balansen, titta i öronen.
allt såg bra ut förutom att jag hade någon liten fördröjning på växelvist seende åt höger. fick gå därifrån utan diagnos. varken yrsel migärn eller kristallsjukan.
uppfattar det hela som att fortsättning följer.


eftermiddagen spenderade jag och trollet ute vid rutschkanan. lånade en hink och spade från fritids och grävde i sanden.
hem och göra alla hushållsbestyren. så börjar vi om igen :)

idag är det studier och förhoppningsvis ännu en eftermiddag ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0