prosit

när det blev varmare blev det genast tal om pollen, överallt var det pollen i luften, på radio, i reklamen..

trodde det var pollen och hö i näsan hela helgen för jag nös ideligen. konstigt för jag har inte pollenallergi men för det kan det ju tjocka igen i näsan när allt slår ut.
nu vet jag bättre, det kryper i halsen, det känns tungt i huvudet och jag har knaprat min tredje esberitox eller vad de heter.

har inte tid att bli sjuklig eller vara så där halvt vill inte bryta ut sjuklig. har alldelens för många bollar i luften nu. tappar några gör jag också.

men antingen däckar det mig imorgon eller så får det vänta till på tisdag i alla fall!

hann inte med någon träning idag. suck. tur eller otur, vet inte vad.

har dock hastat mig iväg för att spana in ett par nya glasögon äntligen. gjorde synundersökning för veckor sen och kunde så inte bestämma mig för vad det skulle bli så det blev inget. nu när det är rea 50% på bågar försöker vi oss på ett nytt ryck.

svängde sedan ihop en festmåltid till familjen på diverse kap. hittade billig lövbiff på affären och bortglömd sparris i kylen.
så mycket mer hinner man inte med en dag som denna. fullt upP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0