strawberry

de svenska jordgubbarna är här!
tog mig en snabb runda förbi torghandeln idag på lunchen och inhandlade svenska jordgubbar och bigarrå från okänt land.
det går ingen nöd på mig ikväll som gräsänkling :)

har fått de finaste kommentarerna om min nya look av folket på jobbet. j-vlar vad stilig du var idag. slängde i både en och två färger i håret innan det blev någorlunda bekvämt att sticka ut huvudet genom dörren. första vändan blev tokröd men det ordnade upp sig med den gamla vanliga färgen. satsa alltid på säkra kort!
har inte haft färg i håret sen jag blev gravid. vågade inte för man vet aldrig hur det blir.

sen har jag världens bästa jobb. helt underbart vad man får vara med om. små mirakel.


hoppas på solsken imorgon så vi kan parkhänga med grillad korv. trist om vi måste steka grillränder med grillpannan inomhus. korv med bröd gör sig inte som glamourös fredagsmiddag inomhus, mer som mysigt med grillfredag utomhus.

allt för länge sen vi hängde med familjen med lilla U.
allt för länge sen jag gick på ett träningspass.

allt för mycket att göra, allt för ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0