what are the odds?

vi blir inte längre förvånade.

i lördags när vi skulle åka bestämde jag mig i sista sekund för ett par glasögon. vi behövde således åka ner till stan och lämna in dessa för att få ta del av rabatten som gick ut samma dag.

sagt och gjort. när vi så spatserar över torget möter vi M. som är på väg till optikern för att prova ut glasögon! haha. hoppas nu bara att hon valde de som jag inte kunde köpa. övervägde att inhandla båda mina val men insåg att det vore en kostnad som skulle skena iväg. halvt onödigt men ack så praktiskt när man inte kan välja. återstår att se vad hon valde. jag har inte sagt något :)

när vi så kommer till bilen har hon parkerat bakom oss haha. vi står aldrig på den parkeringen men just då verkade det vara närmast och det var jag som körde.

Han och jag blir inte längre förvånade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0