yngre

hämtade ut mina glasögon idag. yeeyhh. men oh så ovant. lättare och större än mina gamla.
hoppades att jag skulle se sofistikerad ut till min 30 års dag men Han kom just hem och sa att jag såg yngre ut? yngre än yngst? ser ju inte ut som mina 30 år heller.. undrar om jag är 19 igen?

känner mig som 64år. ännu inte pensionerad för då skulle man vara utvilad. tror värmen slagit hårt mot oss alla. trollet var nöjd med att få åka buss som fredagsmys men hon ville inte gå på stan. det var urtråkigt att åka vagn.

försökte shoppa lite sommarkläder till oss, hon gick dubbelt vinnande ur striden. shorts och linnen samt leggings. jag fick ett linne och så tog vi bussen hem igen. orkade inte med fler tantrums.

sängläge 19.30 på en fredag känns lite överdrivet men underbart. får försöka hålla ut och måla ett lager nagellack till istället. ångorna kanske får upp stämningen :)   gäsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0