slå igen de blå

klockan har inte ens blivit 20 och jag är redo att slå igen mina blå för dagen.

har ju inte ens jobbat idag förutom några timmar på förmiddagen som där jag fick lite praktiskt gjort bara.

var på vc och fick veta att det troligen är eksem och att det är smörja som gäller. så skrämde hon upp oss om höstblåsor. fick det själv för ett år sen ungefär utan att trollet hade det. men jag vet inte, vi får väl vänta och se. har inte direkt sett något.

hem och började riva i klädkammaren. ut med allt utom det högst upp på hyllorna.
vad mkt joks jag hittade. trollets gamla babysitter, hoppgungan, de där kuddarna jag efterlyste som Han inte visste vart han lagt dem. påsar och åter påsar.
det var välbehövligt och blev så bra tillslut. men ak vad trött jag är nu då.

en stund på soffan. späckad dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0