gäsp

tiden bara flyger iväg. men det har varit något precis hela tiden de två senaste veckorna så nu kraschlandar jag nog.
 
det började nog där jag slutade senast. med att garderoberna kom och en späckad helg som följdes av en halv veckas jobb och två dagars studier innan jag jobbade helgen. det blir någorlunda fason på studierna men jag vette katten när jag blir färdig. det tycks vara svårare när man får skrapa ihop tid lite här och där. var ändå tacksam för den heldag och den halvdag jag skrapade ihop.
 
helgjobb lördag-torsdag och idag sitter vi här igen med studierna men nu är jag så trött så jag faller ihop. somnade på soffan igår strax efter att lyxfällan börjat. jag som skulle se plus också. har inte lyckats se ett helt plus avsnitt än. somnar som regel alltid 21.30 på soffan. och jag som aldrig somnar på soffan annars. jag är bestämt gravid.
 
klippt lyckades jag bli igår i alla fall. med blandat resultat. lite kortare än jag tänkt mig även om jag önskade avkapning av en bra bit. lugg blev det igen men inramningen av ansiktet saknas så det känns bara kantigt och konstigt. inte kunde detta rätas till snabbt och enkelt heller utan jag måste vänta en hel vecka! behöver bara någon som är händig med en frisörkniv att ta två drag på vardera sida om ansiktet.
 
nej nu somnar jag. har lagt ner skolarbetet. det går inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0