make room for the baby

i helgen har vi äntligen fått hjälp med att köra hem två garderober. ett drag på bilen vore så bra att ha. det går liksom inte att stuva in långa paket i bilen längre när vi är tre.

så äntligen blev det av.
monteringshjälp fick vi också. nu står de där, två garderober redo att inredas. för även om jag väntat så vet jag inte hur jag ska möblera där inne, hur många hyllor jag vill ha/behöver.

funderar vidare på planeringen.

helgen har varit späckad. storstädning av lägenheten under lördag fm. garderobshämtning, fika och montering med J på em/kväll.

busfabriken idag på fm med U och familj. handla mat och korgar till garderoben. byta sängkläder, tvätta och styra runt.
god natt. var det måndag imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0