vems?

i samband med att garderoberna kom på plats och vi började flytta över våra saker följde ytterligare en utrensning utöver den stora vi gjorde i somras. då resulterade den i 1 sopsäck med kläder till hjärta till hjärta. denna gången blev det 2 stora kassar. frågan är om det finns något kvar att ha på sig? svaret är nej. faktiskt inte. så nu får vi ladda upp med jeans och varma tröjor.
 
jag låg på sängen och studerade Honom när han sprang runt och bytte garderob och grejade. så hittar han ett par trosor bland sina kläder som varken är hans eller mina. hmm. dör av skratt när jag får se modellen. ett par med långa ben i vindskyddsmodell i st S. ägaren är någon av mina svägerskor. denna familjs träningskläder åker runt mellan de fyra aktiva sportarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0